lørdag den 14. september 2013

Godt selskab

I selvskab med to af mine bedste venner symaskinen og Hr. Seebach har jeg endelig langt omlænge fået produceret noget. Egentlig havde jeg et helt andet projekt i gang, men det drillede så meget at jeg bad det skride af H til. Ikke at det gjorde, men tøsefornærmet som jeg kan blive når stof driller så blev det droppet. I stedet fik jeg lavet denne elefanthue til Niklas i fleece med jersey indvendig. Perfekt varm tilde rigtig kolde dage, især Niklas der ikke er god til at holde på varmen selv.
Nu skal der bare laves en til lillesøster i samme print blot i lilla med sorte pindsvin. Fik også lavet en et-lags hue i jersey til Astrid. Nu går overvejelserne på om jeg skulle give mig i kast med en fleecedragt til Astrid som hun kan sove i hos DP'en.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar