onsdag den 11. september 2013

Bum bum...

Bum bum, tiden går og jeg når aller en ski'.
Ej det passer måske ikke helt, men jeg når ikke så meget at det jeg gerne vil.
Vi har dog hygget rigtig meget her i sommers hvor Morten var hjemme en stor del af ferien. vi tog på camping på Djursland, hyggeligt sted :)
Jeg indrømmer blankt at symaskinen har fået lov at holde lang sommerferie. Måske lige lang nok.
Men den skal snart i gang, Morten kommer i land en 6 ugers tid og jeg har en liste på størrelse med julemandens ;)

Sy projekter:

Bamse og kylling Iris kjole.Langt om lange fandt jeg et stykke stof, der også var til at betale. Man kan godt mærke det er eftertragtet på prisen. Koster jo lige så meget så mærkevarestof. Nå,men der skal syes en kjole efter Iris mønsteret fra stof2000. Klart mit nye yndlingsmønster.

Poëng stolen fra IKEA. Niklas har en,og jeg fatter ikke nogen har fundet på at lave en råhvid stol til BØRN! Den er efter hånden mindre pæn,så der skal nyt betræk. Overvejer i DIY, da jeg er blevet spurgt.

Elefanthuer.Vinteren nærmer sig og huer må der til :)

Indsats til dukkeklapvogn. Kender en gammel rædsel der skal friskes op.

Dukkelift og dukkebæresele.

Der udover et hav af bukser, bluser og bodyer.

Bare tanken giver mig stress  ;)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar